Ple

Alcaldia i Urbanisme: Carles Lagresa Felip

Entre d’altres: serveis municipals, via pública, obres, règim intern i relacions amb pobles veïns.

alcaldia@espolla.cat   


Hisenda i Esports: Lluís Insa Guirado

Entre d’altres: economia circular, patrimoni i transparència.

hisenda@espolla.org


Cultura: Berta Prats Morera

Entre d’altres: ensenyament, biblioteca, arxiu municipal i festes.

cultura@espolla.org


Benestar social: Raquel Navarra Caballero

Entre d’altres: àrea de joventut i relacions amb les entitats.

benestar@espolla.org


Participació i Comunicació: Mònica Marcillo Matas

Entre d’altres: pla estratègic, pressupostos participatius, pàgina web i xarxes socials.

comunicacio@espolla.org


Medi ambient i Habitatge: Josep Maria Tegido Mallart

Entre d’altres: energies renovables, promoció econòmica i turisme.

mediambient@espolla.org


Agricultura i Ramaderia: Àngel Olivet Casellas

Entre d’altres: camins rurals i carreteres.

agricultura@espolla.org

  • Actes dels Plens

    La informació d’aquesta pàgina es troba en una web externa. A continuació us indiquem l’enllaç per a que hi navegueu. Segurament s’obrirà en una altra pestanya, després només cal que torneu a aquesta pestanya per seguir navegant per la web.

    Accés a les Actes dels Plens

  • Calendari de Plens

    Es celebra sessió ordinària de ple, amb una periodicitat trimestral, el segon divendres de cada trimestre a les 19.00 hores a la Sala de Plens de l’Ajuntament d’Espolla. En cas que algun dia en què s’hagi de celebrar sessió sigui inhàbil, o per algun altre motiu justificat no es pugui celebrar, aquesta tindrà lloc l’anterior o següent divendres hàbil, a la mateixa hora, sense que aquest fet alteri la periodicitat predeterminada, fet que serà comunicat, si és possible amb antelació, a tots els regidors abans de la convocatòria.

  • Competències del Ple
    • Controlar i fiscalitzar els òrgans de govern.
    • Prendre els acords relatius a la participació en organitzacions supramunicipals.
    • Aprovar els plans i altres instruments d’ordenació i gestió establerts per la legislació urbanística.
    • Aprovar el Reglament Orgànic Municipal.
    • Crear i regular òrgans complementaris.
    • Determinar els recursos propis de caràcter tributari, aprovar els pressupostos, disposar despeses i aprovar els comptes.
    • Contractar obres i serveis la quantia dels quals excedeixi la que és permesa per l’alcalde o la Comissió de Govern.
    • Aprovar les formes de gestió dels serveis i els expedients de municipalització.
    • Acceptar la delegació de competències feta per altres administracions públiques.
    • Plantejar conflictes de competència a altres entitats locals i a la resta d’administracions públiques.
    • Aprovar la plantilla del personal, la relació dels llocs de treball, les bases de les proves per a la selecció de personal i per als concursos de provisió de llocs de treball, fixar la quantia de les retribucions complementàries dels funcionaris i el nom i el règim del personal eventual.
    • Exercir accions administratives i judicials, en matèria de competència plenària.
    • Alterar la qualificació jurídica dels béns de domini públic. Alienar el patrimoni.
    • Les que corresponen al Ple, pel fet que la seva aprovació exigeix una majoria qualificada.
  • Convocatòries de Plens

    La informació d’aquesta pàgina es troba en una web externa. A continuació us indiquem l’enllaç per a que hi navegueu. Segurament s’obrirà en una altra pestanya, després només cal que torneu a aquesta pestanya per seguir navegant per la web.

    Accés a les Convocatòries de Plens